ManiCute | trópusok

Teljesen kiment a fejemből a hétfői ManiCute, teljesen abban a hitben voltam, hogy csak jövőhéten fogunk posztolni. Meg is lepődtem mikor mindenkinél megláttam a trópusi manikűröket. Gyorsan pótoltam is a lemaradást, egy igazán időhöz illő témában. :)


A trópusokról nekem rögtön a pálmafák, a naplemente és az élénk színek jutnak eszembe, nem is gondolkoztam rajta sokat, csak gyorsan összedobtam. Alapnak fehér lakkot kentem, amire a már nagyon megszeretett dry brush technikával élénk pink, kék és zöld színt vittem fel. Ezután két körmömre fekete akrilfestékkel pálmafákat festettem és tádááám, el is készült a "remek"mű. Mattítva is kipróbáltam, bár nekem most fényesen valamiért jobban tetszett. :)




Nektek hogy tetszik? :)


Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése