TESZT | Born Pretty kövek

Az utóbbi időkben nagyon kő mániás lettem, nagyon szeretem ezt a díszítési módot, hiszen egyszerű és rengeteg formában ki lehet rakni vele a körmöt, nem mellesleg kisebb és nagyobb méretekben is lehet kapni, hogy mindenki megtalálja a számára megfelelőt.


Az utóbbi két-három hónapban több száz követ beszereztem, egyszerűen nem tudok ellenállni nekik, jöhet bármilyen szín, forma, nagyság. Természetesen a Born Prettys köveket is ki kellett próbálnom, így került hozzám ez a szépség. Kicsit féltem tőle, hogy nagyon műanyag hatású lesz, ennek ellenére kellemesen csalódtam benne, hiszen élőben nagyon szépen csillog, a bejegyzés végén videót is találtok majd róla. A kövek egyébként zacskóban érkeznek, de én beleöntöttem őket egy kis tégelybe, így könnyebb halászgatni. Az oldal szerint körülbelül 200-400 darab van egy zacsiban, amik négyféle méretűek. Bár a legnagyobb még nekem is nagy, a többi jól használható, persze ez mindenkinek a körömméretétől függ. Nem állnak ki zavaróan a körömből, én átlátszó lakkba nyomkodtam őket. A színe fényviszonyoktól függően változik, hol kékesebb, hol narancsosabb, sőt néha még egy kis lilát is vélek benne felfedezni. INNEN tudjátok beszerezni. :)










(A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a véleményemet.)

Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése