TESZT | Born Pretty unikornisos transzferfólia

Az utóbbi két bejegyzésben a transzferfóliákról és az unikornisokról is volt szó, ebben a bejegyzésben pedig összevonva a kettőt, egy holografikus, unikornisos transzferfóliát hoztam nektek.


A fólia 4 cm széles és 100 cm hosszú, egy kis tégelyben érkezik felcsavarva. Érdemes óvatosan kivenni, mert ha zsíros lesz a bőrünktől, akkor már nem biztos, hogy megfelelően odatapad a körmeinkre. A fólia átlátszó, tehát bármilyen alapszínre rakhatjuk, az unikornisos minták rajta pedig ezüst holografikusak. A Born Pretty egyszarvús lemezén található mintákat nyomták egyébként ezekre is. 8 féle mintázat közül lehet választani egyébként, van közte nyári, téli, álomfogós és márványos is, IDE kattintva tudjátok megnézni és megrendelni őket.
Többféle módszerrel lehet őket felvinni a körmeinkre, hozzá való ragasztóval, fóliazselével, fólia nyomdalakkal, de akár sima körömlakkra is applikálhatjuk őket. Én fekete fóliazselét használtam hozzá, amit fél percig köttettem LED lámpában, majd erre nyomkodtam a fóliát. Néhol kicsit hiányos, de az én hosszabb körmeimre nehezebb is felvinni, kisebb körmökön sokkal egyszerűbb a használata.










(A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a véleményemet.)

Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése